Algemene informatie over sponsorcontracten

De StichtingZCL sluit graag sponsorcontracten af. Als StichtingZCL kunnen wij met de ANBI status die wij (binnenkort deze is nu in de aanvraagprocedure) hebben,  u als bedrijf of organisatie helpen de gift  die u aan ons doet belastingvrij op te voeren.

Het CBF keurmerk voor erkende goede doelen houdt in dat u als sponsor ook zeker weet dat het geld goed wordt besteed. Wij vallen hiermee onder strenge voorwaarden, waar wij ons als StichtingZCL ook graag aan houden.

De sponsorcontracten houden in dat u een gift doet. Met elkaar bekijken we hoeveel deze zal zijn. Daarvoor in de plaats krijgt u van ons een plek op de website van StichtingZCL waar wij uw bedrijfslogo opvoeren met een link naar uw website.
Daarbij kunt u ook als extra optie kiezen om als sponsor een foto te laten nemen met ons als bestuur erbij waarbij u het bordje ‘steun Lymepatiënten’ ophoudt. Meerdere zijn u al voor gegaan. Deze foto maken wij dan als bestuur met u.

Indien u kiest voor de professionele fotoreportage in de studio bij  de fotograaf Freddy Hoevers te Almelo zijn daar meerkosten aan verbonden. Freddy Hoevers heeft destijds de awareness campagne “Lyme is levenslang’ samen met Lymedatblijftplakken (zie www.lymedatblijftplakken.com) ontworpen door Lisa de Vries Sousa Aniceto en Verona Hendriksen (bestuur van Lymedatblijftplakken) vertaald in een fotocampagne.

Freddy Hoevers doet deze fotoreportage eventueel ook bij u op locatie.