Betalen met creditcard of PayPal saldo aan StichtingZCL

Via PayPal betalen kan alleen als u al een PayPal account heeft, anders dient u deze eerst aan te maken. Het gaat als volgt.  Op de pagina van PayPal kunt u het bedrag aangeven dat u wilt overmaken. Als u al een account heeft bij PayPal klikt u op de button ‘inloggen’ bij Login op PayPal. Vervolgens logt u in met uw username en password van uw PayPal account. U kunt dan klikken op ,  …euro als donatie’ en u heeft gedoneerd.

Als u nog geen account heeft, kunt u vervolgens onderaan de pagina  klikken op ‘doorgaan’. U komt dan in een scherm waar uw gegevens worden gevraagd. Daar zitten een aantal beveiligingsschermen bij, waarin telkens een code aan u wordt gevraagd die eerst in een scherm te zien is. Dan kunt u vervolgens betalen met uw creditcard. Wij betalen hier dan wel een percentage over. Ook voor mensen met reeds een PayPal saldo is er de mogelijkheid om te doneren. Een Ideal betaling of Sepa betaling is voor onze StichtingZCL goedkoper. Echter kunt u alleen met een creditcard betalen, dan is PayPal voor de StichtingZCL de goedkoopste optie.

Bedankt alvast voor uw steun!