Evaluatie Spot StichtingZCL op Socutera rond Oud en Nieuw

Van 29 december 2018 tot en met 4 januari 2019 heeft Socutera de spot van StichtingZCL uitgezonden. Veel enthousiaste reacties heeft dit opgeleverd. Alle mensen waren onder de indruk van de animatie die is ontworpen door een van de tekenaars van Fokke en Sukke, Jean-Marc van Tol.

Socutera spot StichtingZCL

Opgemerkt werd meerdere keren, waarom zo n lang bankrekeningnummer in beeld? Waarom geen kort gironummer? Het antwoord is simpel. Er moet minimaal 1 miljoen saldo op de bankrekening staan, dan pas mag men zo`n nummer aanschaffen. Nu kan het helaas nog niet.

Ook heeft de spot mensen hoop gegeven op doorbehandeling van chronische Lyme in de reguliere zorg. Er zijn weer meer aanmeldingen voor het op te richten ziekenhuis bijgekomen. Al deze mensen hebben hetzelfde verhaal. Ze zijn opgegeven in de reguliere zorg en moeten het nu verder maar zelf uitzoeken. Ziek blijven ze en stuk voor stuk zijn het trieste levens.

Het is overduidelijk dat het patientenprogramma voor kinderen en volwassenen met chronische Lyme er snel moet komen. Vanuit een ziekenhuis aangestuurd waar de kennis zich over chronische Lyme in rap tempo zal uitbreiden.Een innovatief experimenteel virtueel ziekenhuis, virtueel waar mogelijk – met de nieuwste medische en management inzichten – onder wetenschappelijke loep.

Bedankt aan alle gevers! Hiermee laten jullie zien het werk van StichtingZCL te steunen. Onze dank is groot.

Namens het bestuur

Martin de Jong