giftZonder categorie

Mimi Hendriks uit Bruine Haar haalt 88 euro op!

Zeer verrast was StichtingZCL dat Mimi Hendriks op de rekening 88 euro stortte, omdat zij op een markt heeft gestaan namens de StichtingZCL met haar haakwerkjes. Maar ook wel ontroerd dat zij dit nu zo uit eigen beweging heeft gedaan. Fantastisch! Zij heeft zelf over StichtingZCL gelezen en dacht, ik ga helpen, de StichtingZCL moet een groot succes worden!

Mimi Hendriks heeft zelf chronische Lyme en weet als geen ander dat het nu echt moet worden geregeld, voor iedereen. Ze vertelde dat ze een keer op de oprit van haar huis instortte en met de ambulance met spoed is weggereden. Nooit heeft Mimi ook de behandeling en zorg gekregen waar je als chronische Lyme patiënt zo ’n behoefte aan hebt om te zorgen dat je weer verder kunt met je leven, meer kwaliteit van leven weer krijgt. Niet geneesbaar maar wel behandelen wanneer nodig, inclusief de psychische begeleiding en het versterken van het immuunsysteem.

Mimi Hendriks heeft gewoon zelf een bord gemaakt en de naam StichtingZCL erop geschreven en is op een markt gaan staan, geweldig!

Ook heeft Mimi Hendriks al aangekondigd om haar muntenverzameling beschikbaar te stellen voor de StichtingZCL, deze is zeker duizenden euro ’s waard. Afspraak is dat wij deze wel tegen de hoogste prijs gaan verkopen. Dat gaan we samen met Mimi binnenkort doen. Wij zijn hier even stil van…….geweldig Mimi bedankt! Super!