Aspirant lid van Goede Doelen Nederland

Aspirant Lid van Goede Doelen Nederland

www.goededoelennederland.nl

De Stichting Ziekenhuis Chronische Lyme [afgekort StichtingZCL]  is er zeer trots op dat ze aspirant lid is per 1 mei 2018 van de brancheorganisatie Goed Doelen Nederland.  Aspirant lid ben je de eerste 3 jaar, daarna word je lid. Als  StichtingZCL zijn we nu een erkend goed doel dat geld werft voor een maatschappelijk doel van algemeen nut.  Dit betekent dat de StichtingZCL gebruik kan gaan maken als aspirant lid van het grote netwerk van Goede Doelen Nederland. Hierdoor zijn we ook in staat om meer geld te werven. Met elkaar gaan we ervoor! Doe je mee?

www.goededoelen.nl

Als aspirant lid van Goede Doelen Nederland sta je op de website vermeld van goededoelen.nl.

De StichtingZCL is op 1 mei 2018 jl.  aspirant lid geworden.  Het duurt ivm de administratieve verwerking ongeveer 1 maand dat wij aan de lijst van Goede Doelen op deze site zijn toegevoegd.

Deze website is bedoeld voor de consument. Hierop staan alle goede doelen die aangesloten zijn bij de brancheorganisatie Goede Doelen Nederland vermeld. Dus ook de Stichting Ziekenhuis Chronische Lyme.