Steun

Aziz Koca schenkt 1000 euro aan StichtingZCL!

Aziz Koca is een maatschappelijk zeer betrokken persoon die zich graag inzet voor zijn medemens. Door zich aan te melden bij het DELA Goede Doelen Fonds, heeft Aziz de kans gekregen om 1000 euro te schenken aan een goed doel. Aziz twijfelde geen moment, omdat hij zelf ook mensen kent die door de chronische Lyme altijd moeten leven met een persisterende infectie. Zo ook Lisa de secretaris van StichtingZCL. Alleen al het buurtje van Almelo van Aziz zijn er tien die Aziz kent. Aziz heeft aangekondigd meer te willen doen. Wij zijn zeer blij dat Aziz onze StichtingZCL een warm hart toedraagt.

Aziz heeft zelf een niet aangeboren hersenaandoening veroorzaakt door een beroerte. Als man die volop in het leven stond, internationaal vrachtwagenchauffeur en  vrijwillige brandweerman , kwam hij ineens ook met een beperking te leven. Aziz weet als geen ander, hoe belangrijk het is om mee te doen in de maatschappij. Hetgeen de StichtingZCL beoogt door mensen met chronische Lyme te blijven behandelen, zodat ze weer meer kunnen doen in de maatschappij.

Bedankt Aziz voor deze schenking!