gift

2119 euro opgehaald met Nijmeegse Vierdaagse voor StichtingZCL!

Alle mensen die Marjolein van der Wel hebben gesponsord tijdens haar deelname aan de Nijmeegse Vierdaagse 2018 ontzettend bedankt!

Marjolein is moeder van een dochter die vanaf haar twaalfde jaar steeds zieker is geworden van een tekenbeet. Met als gevolg dat nu 5 jaar later, haar dochter niet meer in staat is om net als haar leeftijdsgenoten, normaal naar school te gaan. Haar dochter is net als velen niet in staat haar leven te leiden zoals ze wil door de chronische Lyme die ervoor zorgt dat ze continu ziek is.`

Haar beroep is militair bij de Luchtmacht en elk jaar doet ze met haar detachement mee aan de Nijmeegse Vierdaagse. Fia Facebook is ze haar campagne gestart om dit jaar te worden gesponsord voor de Stichti9ngZCL. Zo heeft ze ook aandacht gevraagd voor de moeilijke positie waarin zij verkeerd met een dochter die inmiddels chronische Lyme heeft.

Het bedrag dat in totaal is opgehaald is 2119 euro. Fantastisch! dit bedrag is inmiddels gestort op de bankrekening van de StichtingZCL.

Ontzettend bedankt Marjolein!

StichtingZCL doet er alles aan om ervoor te zorgen dat mensen met chronische Lyme weer hun leven terugkrijgen door de chronische Lyme te behandelen in de reguliere zorg.